Feb 2, 2014

shopping lately

Alennusmyynneissä ei oo ollut kauheesti intoa käydä. Oon yrittänyt kiertää ne kaukaa valtavan ihmisvyöryn tieltä. Jotenkin ahdistavaa kun ihmisiä on samassa paikassa, samaan aikaan niin paljon... Mutta kokonaan en oo niiltä pystynyt välttymään... x) Pakko kuitenkin oli muutamassa liikkeessä käydä katsomassa löytyisikö jotain kivaa! Mukaan sieltä lähtikin sitten...

IMG_7880_2 IMG_7877_2
H&M safari henkinen (?) harmaa paitapusero. Ihastuin tohon paitaan heti kun näin sen roikkumassa alerekissä. Onneksi sieltä löytyi just mun kokoa ja se taisikin olla viimeinen. Toi on silti aika reilu mulle vaikka se on kokoa 34, mutta mielummin vähän reilu kuin liian pieni.

IMG_7870 IMG_7865_2
Peak Perfomance urheilupaita. Tommosta pitkähihaista urheilupaitaa oon ettinyt jo tosi kauan! Ensin ajattelin ostaa Niken valkoisen samantyylisen paidan, mutta sitten löysin ton yksilön joka vaikutti paljon kivemmalta kuin se Niken malli, joten toi oli sitten pakko saada! Mulle toi paita on osoittautunut aika käytännölliseksi esim. treeneissä kun ei tarvitse enää laittaa niin paljon vaatteita päälle.

IMG_7860_2 IMG_7859_2
Peak Perfomance collegehousut. Samaisesta hyllystä ylemmän paidan kanssa mukaan lähti Peakin kapean malliset tummansiniset kollarit! Nä on aivan ihanan pehmeät jalassa ja tykkään tästä mallista ihan sairaan paljon! (Btw noi on mulla tälläkin hetkellä jalassa x)) Ja toinen plussa näissä housuissa on se, että näissä on taskut! Yleensä naisten kollareissa ei ole taskuja joka on mun mielestä tosi ärsyttävää...

IMG_8769
Peak Perfomance neule. Peakin neuleet (ja vaatteet muutenkin) on jotain niin rakkautta ja noi neuleet varsinkin on helppo pistää päälle vaatepulmapäivän sattuessa! Multa löytyy toinen melkein samanlainen Peakin neule, mutta eri värinen ja siitä on tullut mun yks lempparineule! Ehkä tästä tulee toinen. x)

IMG_8772 IMG_8773
H&M kuviolliset farkut. Vihdoin löysin jotain vaihtelua perus mustien ja sinisten farkkujen tilalle. Multa aika rohkea veto jotenkin ostaa kuviolliset farkut, kun oon tottunut käyttämään aina niitä yksivärisiä farkkuja mut anyways nä on jotenkin ihan superkivan näköset! Kivaa piristystä noihin farkkuihin tuo noi kultaiset yksityiskohdat! Me likey!

IMG_8775 IMG_8778
Gant neuletakki. Tähän neuleeseen rakastuin ensisilmäyksellä! Voisin vaikka vannoa, että tää neuletakki tulee olemaan mun all time favourite neuletakki! Pakko sanoa, että aluksi epäilytti tummanruskea väri, mutta sovituksessa mieli muuttui kummasti ja tummanruskea näyttikin tosi kivalta. x)

IMG_8782
Peak Perfomance musta treenikassi. Mun salibandy bäki vetelee jo viimeisiään ja Lontoosta ostettu Niken neon pinkki putkilokassi ei oikeen enää iske muhun joten oli pakko hankkia uusi treenikassi. Olin jo pitkään katsellut noita Peakin malleja ja miettisin pitkään ton vähän pienemmän mallin välillä, mutta lopulta päädyin tohon isompaan malliin!

Mitä mieltä olitte ostoksista? Oliko postaus liian pitkä? Miltä mieltä olisitte blogikirppiksestä? 

12 comments:

  1. ihania löytöjä oot tehny! Paljon noi peakin kollarit makso? Oot tosi mukavan oloinen persoona ja tooooosi kaunis, rakastan sun blogia♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos paljoon! :-) Ja noi kollarit tais olla 100€ ilman alennusta ja siitä parikyt prosenttia pois, en muista paljonko siitä lähti mut ei ne kauheen kalliit ollu. :-)

      Delete
  2. Mistä noi sun peakin college housut on? :)

    ReplyDelete
  3. Voitko laittaa kuvaa kun sulla on noi peakin kollarit päällä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo voin laittaa vaikka johonkin seuraavaan postaukseen! :P

      Delete
  4. Sulla on tosi kiva blogi! :) Kivapostaus! Jajoo blogikirppis kuulostaa tosi kivalta ! :)

    ReplyDelete
  5. sulla on ihana blogi, liityin! :)

    http://liubaefimenko.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :-) Sullaki on tosi kiva blogi!

      Delete
  6. kivoja ostoksia :) ! blogikirppis ei oo yhtään huono idea oon kuullu muutaman tyypin ostaneenki semmosesta jotain.
    http://belieberblogfinland.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos, mäki tykkään! :-) Ja ehkä yritän kehitellä jonkin näköstä blogikirppistä tässä lähiaikoina!

      Delete